رویداد اپل

از کنفرانس WWDC 2023 اپل چه انتظاری می‌رود؟ این کنفرانس در چه تاریخی برگزاری می‌شود؟

کنفرانس WWDC 2023 را می‌توان یکی از مهم‌ترین رویدادها در تاریخ شرکت اپل عنوان کرد که قرار است چند روز دیگر برگزار شود. در این رویداد باید منتظر بزرگ‌ترین به‌روزرسانی برای کاربران آیفون با معرفی سیستم‌عامل iOS 17 و بهبود و بازطراحی رابط کاربری برای کاربران اپل‌واچ با معرفی سیستم‌عامل watchOS 10 باشیم. البته باید توجه داشت که انتظار می رود، هدست Reality Pro با تکنولوژی AR و VR در کنار پلتفرم نرم‌افزاری جدید xrOS در این رویداد معرفی و ارائه شود.

کنفرانس WWDC 2023 در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

کنفرانس یک هفته‌ای WWDC 2023 در روز دوشنبه (۱۵ خرداد) یا همان ۵ ژوئن، ساعت ۸:۳۰ شب با یک سخنرانی ویژه شروع خواهد شد. در شرکت اپل در این کنفرانس، علاوه‌بر معرفی به‌روزرسانی‌ها و امکانات جدید آیفون (iPhone)، آیپد (iPad)، مک (Mac) و اپل‌واچ (Apple Watch)، از هدست Reality Pro و نرم‌افزار xrOS  خود نیز رونمایی خواهد.

این کنفرانس برعکس چندسال اخیر، برای برنامه‌نویسان و مطبوعات به صورت حضوری برگزار خواهد شد. البته توسعه‌دهندگان فرصت حضور در سخنرانی رسمی روز دوشنبه، تورهای اپل پارک (Apple Park) و کنفرانس‌های خبری اپل هم دارند.

علاوه بر مواردی که گفته شد، اپل در کنفرانس ۵ ژوئن اسامی برندگان Apple Design Awards را اعلام خواهد کرد. رقابت اپل‌دیزاین هم به مانند کنفرانس WWDC هرسال برگزار می‌شود. در این رویداد توسعه‌دهندگان بهترین و خلاقانه‌ترین سیستم‌های نرم‌افزاری، اپلیکشن‌ها و بازی‌ها، همچنین سخت‌افزاری مک و دیگر محصولات اپل را به نمایش می‌گذارند که از بین آن‌ها بهترین طراحی‌ها انتخاب می‌شوند.

از دیگر مراسمی که در کنفرانس WWDC 2023 برگزار می‌شود، Platforms State of the Union است. در این مراسم شما می‌توانید برای خلق و ساخت بهترین اپلیکشن‌ها و برنامه‌ها، نگاهی عمیق‌تر به جدیدترین ابزارها، فناوری‌ها و پیشرفت‌ها در پلتفرم‌های اپل بیندازید.

همچنین، برای عصر آن روز هم اپل برنامه‌ای قرار داده است که به حضوران توصیه می‌کند آن را از دست ندهند و شرکت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *