سؤالات متداول
آیا هیچ سوالی دارید؟ سوال خود را اینجا بیابید یا از ما بپرسید
تفاوت اصلی ضمانت تکمیلی طلایی با ضمانت سبز آریان گستردر این است که ضمانت تکمیلی طلایی، علاوه بر مشکلات خود به خودی دستگاه، تمام حوادث وارده توسط فرد را هم تحت پوشش خود قرار میدهد. جزئیات بیشتر را میتوانید در صفحه گارانتی بخوانید
بعد از ۴۸ ساعت از خرید محصول و یا بعد از اقدامات فعالسازی گارانتی، میتوانید از طریق سایت، قسمت استعلام وضعیت گارانتی، با وارد کردن شماره سریال دستگاه یا شماره کارت گارانتی متوجه شوید.
در صورتی که گارانتی دستگاه شما بعد از ۴۸ ساعت فعال نشده باشد، با شمارهی شرکت 25251254-021 و داخلی 121 تماس حاصل نمایید.
بله. با استفاده از قسمت تبدیل ضمانت سبز به ضمانت تکمیلی طلایی میتوانید درخواست دهید، در صورت وجود هرگونه سوالی هم میتوانید با شمارهی شرکت 251000-021 و داخلی 121 تماس حاصل نمایید.
در ابتدا، توسط پرسنل آریان گستر بررسی میشود که تاریخ گاراتنی دستگاه شما نگذشته باشد. سپس تیم فنی آن را بررسی و عیبیابی میکند، به شما اطلاع داده میشود و تعمیرات لازم صورت میگیرد.
در صورتی که مشکل سختافزاری باشد، ابتدا دستگاه شما بررسی میشود و سپس با توجه به نظر کارشناسان، دستگاه شما را یا تعمیر میکنیم و یا آن را برای تعویض و تعمیر به کمپانی ارسال میکنیم.
با توجه به نوع دستگاه و اینکه به آمریکا و یا امارت ارسال میشود، بین ۳ تا ۵ ماه زمان میبرد. با این حال ممکن است دستگاه شما زودتر از این مدت به دستتان برسد.
خیر، تنها در صورتی دستگاه شما توسط آریان گستر میشود که فاکتور رسمی داشته باشید.
در صورتی که فقط دارای گارانتی بینالملل باشد، نیاز هست که برای ارسال دستگاه خود به کمپانی هزینه پرداخت کنید. اما در صورتی که دستگاه شما دارای گارانتی آریان گستر باشد، بدون هزینه تعمیرات سختافزاری دستاه شما انجام میشود.
سوالی دارید؟
از ما بپرسید
اگر نتوانید سؤال خود را در اینجا بیابید ، می توانید از ما بپرسید ، لطفا سؤال خود را ارسال کنید ، ما در کمتر از 24 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد.