سؤالات متداول

آیا هیچ سوالی دارید؟ سوال خود را اینجا بیابید یا از ما بپرسید

من می‌خواهم دستگاهم را تحت پوشش گارانتی آریان گستر قرار بدهم، اما تفاوت گارانتی سبز با طلایی را نمی‌دانم؟

تفاوت اصلی ضمانت تکمیلی طلایی با ضمانت سبز آریان گستردر این است که ضمانت تکمیلی طلایی، علاوه بر مشکلات خود به خودی دستگاه، تمام حوادث وارده توسط فرد را هم تحت پوشش خود قرار می‌دهد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در صفحه گارانتی بخوانید

چگونه متوجه شوم که آیا گارانتی دستگاه من فعال شده است یا تا چه زمانی تحت پوشش است؟

بعد از ۴۸ ساعت از خرید محصول و یا بعد از اقدامات فعال‌سازی گارانتی، می‌توانید از طریق سایت، قسمت استعلام وضعیت گارانتی، با وارد کردن شماره سریال دستگاه یا شماره کارت گارانتی متوجه شوید.

در صورتی که گارانتی دستگاه شما بعد از ۴۸ ساعت فعال نشده باشد، با شماره‌‌ی شرکت 25251254-021 و داخلی‌ 121 تماس حاصل نمایید.

آیا می‌توانم گارانتی سبز را به گارانتی طلایی تبدیل کنم؟ اگر بله، چگونه؟

بله. با استفاده از قسمت تبدیل ضمانت سبز به ضمانت تکمیلی طلایی می‌توانید درخواست دهید، در صورت وجود هرگونه سوالی هم می‌توانید با شماره‌‌ی شرکت 251000-021 و داخلی‌ 121 تماس حاصل نمایید.

دستگاه من تحت پوشش گارانتی آریان گستر است، روند تعمیرات چگونه می‌شود؟

در ابتدا، توسط پرسنل آریان گستر بررسی می‌شود که تاریخ گاراتنی دستگاه شما نگذشته باشد. سپس تیم فنی آن را بررسی و عیب‌یابی می‌کند، به شما اطلاع داده می‌شود و تعمیرات لازم صورت می‌گیرد.

دستگاه من دارای گارانتی آریان گستر و گارانتی بین‌الملل است، از کدام استفاده کنم؟

در صورتی که مشکل سخت‌افزاری باشد، ابتدا دستگاه شما بررسی می‌شود و سپس با توجه به نظر کارشناسان، دستگاه شما را یا تعمیر می‌کنیم و یا آن را برای تعویض و تعمیر به کمپانی ارسال می‌کنیم.

مدت زمان تعمیر دستگاه من چقدر است؟
با توجه به شرایط دستگاه، متخصصان آریان گستر مدت زمان را به شما اعلام می‌کنند.
در صورتی که برای استفاده از گارانتی بین‌الملل، دستگاه من به کمپانی ارسال شود، چقدر طول می‌کشد تا به دست من برسد؟

با توجه به نوع دستگاه و اینکه به آمریکا و یا امارت ارسال می‌شود، بین ۳ تا ۵ ماه زمان می‌برد. با این حال ممکن است دستگاه شما زودتر از این مدت به دستتان برسد.

دستگاه من دست دوم و یا استوک است، آیا آریان گستر آن را گارانتی می‌کند؟
خیر، فقط دستگاه‌های نو و یا دستگاه‌هایی که از ما خریداری می‌کنید، شرایط گارانتی کردن را دارد.
من موبایل مسافری تهیه کردم؛ با توجه به اینکه فاکتور خرید ریالی ندارد، آیا شرکت آریان گستر دستگاه من را گارانتی می‌کند؟

خیر، تنها در صورتی دستگاه شما توسط آریان گستر می‌شود که فاکتور رسمی داشته باشید.

با توجه به اینکه دستگاه‌های اپل به طور پیش‌فرض گارانتی اپل‌کر به مدت ۱۲ ماه دارند، آیا نیازی به تهیه گارانتی آریان گستر وجود دارد؟

در صورتی که فقط دارای گارانتی بین‌الملل باشد، نیاز هست که برای ارسال دستگاه خود به کمپانی هزینه پرداخت کنید. اما در صورتی که دستگاه شما دارای گارانتی آریان گستر باشد، بدون هزینه تعمیرات سخت‌افزاری دستاه شما انجام می‌شود.

از ما بپرسید

اگر نتوانید سؤال خود را در اینجا بیابید ، می توانید از ما بپرسید ، لطفا سؤال خود را ارسال کنید ، ما در کمتر از 24 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد.