شرایط ضمانت آیان گستر
شرایط گارانتی آریان گستر | گارانتی سبز | گارانتی طلایی (تکمیلی) |
---|---|---|
مدت زمان گارانتی | ۱۸ ماه | ۱۸ ماه |
پشتیبانی و خدمات پس از فروش | ۳۶ ماه | ۳۶ ماه |
مشکلات سخت افزاری | دارد | دارد |
ضمانت دسته بازی | ۱ ماه | ۳ ماه |
انتقال باقی مانده دوره ضمانت پس از تعویض دستگاه | دارد | ندارد |
ضمانت بروز هرگونه حادثه بر اثر ضربه | ندارد | دارد |
ضمانت شکستگی | ندارد | دارد |
ضمانت آب خوردگی و ریختن مایعات | ندارد | دارد |
ضمانت نوسانات برق تحت شرایط مندرج در ضمانت | ندارد | دارد |
دستگاه با برچسب ضمانت، دارای ۶ ماه ضمانت طبق استاندارد کارخانه سازنده از تاریخ فاکتور است.
اگر دستگاه در طول ضمانت دچار مشکل سختافزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، در صورتی که در مدت یک ماه مشکل مرتفع نشود با دستگاه سالم ( بدون لوازم جانبی) تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن در دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض میگردد. لازم به ذکر است سقف تعهد مالی آریان گستر قیمت مندرج در فاکتور خرید ضمانت است.
بروز هرگونه عیوب فنی و ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات، نوسانات برق و هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز ایجاد شده باشد، دستگاه را از تعهد شرکت آریان گستر خارج می نماید. تشخیص بر عهده کارشناسان شرکت خواهد بود.
مشکلات نرمافزاری در تعهد ضمانت آریان گستر نمیباشد.
استفاده از هرگونه لوازم جانبی غیر استاندارد که باعث سوء عملکرد دستگاه شود، دستگاه را از ضمانت آریان گستر خارج می سازد.
هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.
در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در سایت گارانتی آریان گستر، دستگاه از تعهد شرکت آریان گستر خارج است.
فعال بودن اکانت های (Find My iPhone, Google Account, Apple Account) بر روی دستگاه هنگام تحویل به مرکز خدمات،دستگاه را از تعهد آریان گستر خارج می سازد. (فعال بودن اکانت به منزله احراز هویت صاحب دستگاه بوده و در زمان دریافت خدمات، صاحب دستگاه می بایست برای دریافت خدمات این سرویس ها را حذف نماید.)
دستـگاه با مـدل و مشخصـات منـدرج در کـارت طلایی دارای ۱۸ مـاه ضمانت تکمیلی و ۳۶ ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده است.
اگر دستگاه در مدت ضمانت دچار مشکل سختافزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، درصورتی که در مـدت سه ماه مشکل مرتفع نشود، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) پس از کسر استهلاک ماهانه ۲% مدت زمان استفاده توسط مشتری تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض یا عودت وجه میگردد. لازم به ذکر است سقف تعهد مالی آریان گستر قیمت مندرج در برگه خرید و کارت هوشمند ضمانت است.
مشکلات نرمافزاری در تعهد ضمانت آریان گستر نمیباشد.
استفاده از هرگونه لوازم جانبی غیر استاندارد که باعث سوء عملکرد دستگاه شود، دستگاه را از گارانتی آریان گستر خارج میسازد.
لوازم جانبی از قبیل هندزفری، کابل شارژر، قلم، شارژر، باتری، کیبورد جانبی و … در تعهد شرکت آریان گستر نیست.
در ضمانت کنسولهای بازی، دستههای بازی دارای ۳ ماه ضمانت شرکت آریان گستر است.
هزینهی حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده مشتری است.
در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه، آریان گستر مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.
هرگونه تعمیر توسط افراد غیر مجاز، دستگاه را از تعهد آریان گستر خارج میکند. تشخیص بر عهدهی کارشناسان شرکت خواهد بود.
فعال بودن اکانتهای (Family PassCode,Find My iPhone,Google Account, Apple Account, BIOS PASS) بر روی دستگاه هنگام تحویل به مرکز خدمات، دستگاه را از تعهد آریان گستر خارج میسازد. (فعال بودن اکانت به منزله احراز هویت صاحب دستگاه بوده و در زمان دریافت خدمات، صاحب دستگاه میبایست برای دریافت خدمات، این سرویسها را حذف کند.)
در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت، دستگاه از تعهد شرکت آریان گستر خارج است.
بروز هرگونه حادثه که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق ایجاد شود مشمول شرایط ذیل است:
تبصره ۱: در شرایط فوق آریان گستر فقــط یکبار خسارت وارده را در طول مدت ضمانت تکمیـلی برابر ارزش روز دستگاه و حداکثر تا میزان مبلغ مندرج در برگه خرید و کارت هوشمند ضمانت پس از کسر فرانـشیز و استهلاک از طریق تعمیر دستگاه، تعــویض آن یا پرداخت نقدی به انتخاب مرکز خدمات جبران خسارت میکند.
تبصره ۲: میزان فرانشیز خسارت جزئی ۱۵% (حداقل ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال) و خسارت کلی ۲۵% و استهلاک ماهیـانه ۲% است.
تبصره ۳: در صورت بروز حادثه مرجع تشخیص دهنده تعمیر، تعویـض جزئی و تعویـض کـلی مرکز خدمات آریان گستر است.
تبصره ۴: در شرایط بروز حادثه حداقل زمان ارائه خدمات (تعمیر یا تعویض) و یا جبران خسارت حداقل ۱۵ روز کاری است.
تبصره ۵: در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت ضمانت تکمیلی دستگاه معیوب باطل و با درخواست مشتری با پرداخت هزینهی مصوب شرکت، کارت ضمانت تکمیلی طلایی برای دستگاه جدید صادر میشود.
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت هوشمند سبز، دارای ۱۸ ماه ضمانت و ۳۶ ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده است.
اگر دستگاه در مدت ضمانت دچار مشکل سختافزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، درصورتی که در مـدت سه ماه مشکل مرتفع نشود، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) پس از کسر استهلاک ماهانه ۲% مدت زمان استفاده توسط مشتری تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض یا عودت وجه میگردد. لازم به ذکر است سقف تعهد مالیآریان گستر قیمت مندرج در برگه خرید و کارت هوشمند ضمانت است.
بروز هرگونه عیوب فنی و ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات، نوسانات برق و هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز ایجاد شده باشد، دستگاه را از تعهد شرکت آریان گستر خارج مینماید. تشخیص برعهده کارشناسان شرکت خواهد بود.
مشکلات نرمافزاری در تعهد ضمانت آریان گستر نمیباشد.
استفاده از هرگونه لوازم جانبی غیراستاندارد که باعث سوء عملکرد دستگاه شود، دستگاه را از ضمانت آریان گستر خارج میسازد.
هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.
لوازم جانبی از قبیل باتری، هندزفری، شارژر، آداپتور، کابل شارژر، قلم، کیبورد جانبی و … در تعهد شرکت آریان گستر نیست.
در صورت بروز مشکل برای دستگاه، آریان گستر مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.
در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت، دستگاه از تعهد شرکت آریان گستر خارج است.
فعال بودن اکانتهای (Family PassCode,Find My iPhone,Google Account, Apple Account, BIOS PASS) بر روی دستگاه هنگام تحویل به مرکز خدمات، دستگاه را از تعهد آریان گستر خارج میسازد. (فعال بودن اکانت به منزلهی احراز هویت صاحب دستگاه بوده و در زمان دریافت خدمات، صاحب دستگاه میبایست برای دریافت خدمات این سرویس ها را حذف نماید.)
در صورت تعویض کلی دستگاه، مدت زمان باقی مانده از دوره ضمانت دستگاه معیوب به دستگاه جدید منتقل خواهد شد.
تبدیل ضمانت سبز به ضمانت تکمیلی طلایی